__________________Kennisvaardigheden_________________

Kennis 1:

Je weet meer van de magische wereld dan anderen. Je kiest een onderwerp waar je kennis van hebt,  bij het evenement krijg je een kaartje met extra kennis die je hebt ontdekt over je onderwerp. De onderwerpen waar je uit kan kiezen zijn: Geschiedenis van de wereld, Kennis van een ras(kies er eentje), Kennis van een magisch voorwerp,  Geschiedenis van de Wildernis, Kennis van een magisch wezen. Niet alle kennis is direct te gebruiken op het evenement zelf. Geef door welke kennis je hebt op het personage formulier.

 

Kruidenkennis:

Verspreid in het gebied liggen kruidenkaarten. Met deze vaardigheid mag je die kaartjes meenemen en kan je ze, na het laten zien van je spelerspapier, inwisselen voor goud bij de taveerne, of  magische drankjes als je ook drankjesbrouwer bent. Of je probeert ze voor meer goud te verkopen aan anderen natuurlijk.

 

Reparateur 1:

 Wapens en harnas kunnen kapot worden gemaakt door monsters. Een reparateur kan deze repareren, net als andere voorwerpen. Iedere reparatie kost je 1 goudstuk aan materialen en minsten 5 minuten.  Je hoeft niet gratis te repareren voor anderen natuurlijk.  Met Reparateur 1 kan je ook Magische voorwerpen maken, klik hierdoor op de knop hier onder.